Eu sunt acela – 2

eu-sunt

M: Doar tu singur esti.

………………………….

M: Am constatat ca sunt constient si fericit in mod absolut si ca numai din greseala am ajuns sa cred ca imi datorez existenta-constiinta-fericirea corpului meu si lumii corpurilor.

…………………………

M: A ma vedea pe mine insumi in fiecare si pe fiecare in mine insumi inseamna cu certitudine iubire.

………………………..

M: Tu esti iubirea insasi… atunci cand nu te temi.

………………………………..

V: Ce trebuie sa invat?

M: Sa traiesti fara a te preocupa de tine insuti. Pentru aceasta, trebuie sa afli ca fiinta ta autentica este nesupusa, neinfricata, mereu biruitoare. O data ce stii cu certitudine absoluta ca nimic nu te poate tulbura in afara de propria ta imaginatie, ajungi sa nu mai tii seama de dorintele si fricile tale, de conceptele si ideile tale, si sa traiesti numai si numai prin adevar.

……………………………………….

M: Cine s-a nascut mai intai – tu sau lumea? Cata vreme acorzi lumii primul loc, tu esti legat de ea; o data ce realizezi dincolo de orice urma de indoiala, ca lumea este in tine si nu tu in lume, tu esti afara din ea.

…………………………

M: Realul este neschimbator. Ceea ce se schimba nu este real, ceea ce este real nu se schimba.

……………………………………

Mintea si sentimentele sunt exterioare.

……………………………..

M: Cand esti iubirea insasi, tu esti dincolo de timp si de numar. Iubindu-l pe unul singur, ii iubesti pe toti; iubindu-i pe toti, il iubesti pe fiecare. Unul singur si toti nu se exclud.

……………………

M: Eu nu sunt nici aceasta nici aceea, nimic nu este al meu.

…………………..

M: Iubirea spune: „Eu sunt totul.”

Intelepciunea spune: „Eu sunt nimic.”

Intre cele doua curge viata mea.

………………………………………….

Sursa: Nisargadatta Maharaj – Eu sunt acela

Leave a Reply

