Vaporizarea norilor :)

 

nor-1

Mi-a aratat apoi un norisor minuscul, ca un puf alb.

– E randul tau, Richard. Esti gata? Da-i bataie.

M-am uitat la norisorul de pe cer, iar acesta s-a uitat inapoi la mine. Mi-am imaginat ca dispare, ca in locul lui ramane cerul gol, ca proiectez asupra lui o raza de caldura, l-am rugat chiar sa reapara intr-un alt loc, si incetul cu incetul, dupa un minut, cinci, sapte, norul a disparut. In timp ce alti nori si-au marit dimensiunile, al meu a disparut!

-Nu esti prea rapid, mi-a spus Shimoda.

-Bine, dar a fost prima data cand mi-a reusit, i-am strigat. Nu sunt decat un incepator. Ma lupt cu imposibilul…ma rog, cu improbabilul, si tot ce imi spui tu este ca nu sunt prea rapid?! Dupa parerea mea, am fost genial, si tu stii foarte bine acest lucru!

-Sincer sa fiu, sunt uluit. Erai atat de atasat de nor, si totusi, a disparut.

-Atasat?! Am facut tot ce mi-a stat in puteri ca sa fac norul sa dispara. Am proiectat asupra lui sfere de foc, raze laser, l-am aspirat cu aspiratorul…

-Toate acestea sunt simple atasamente negative, Richard. Daca vrei cu adevarat sa inlaturi un nor din viata ta, nu trebuie sa transformi totul intr-un show de proportii. Trebuie doar sa te relaxezi si sa il extirpi din mintea ta. Asta-i tot!

Norul nu stie

de ce se deplaseaza

in directia in care se duce

si cu viteza cu care merge,

El simte doar un impuls:

aceasta este directia in care trebuie sa merg.

In schimb, cerul cunoaste motivele si tiparele care

se ascund in spatele miscarii norilor,

si la fel le vei cunoaste si tu,

cand te vei ridica suficient de sus

pentru a vedea dincolo de

orizont.

Sursa: Richard Bach – Iluzii – Aventurile unui Mesia reticent vol 1

Leave a Reply

