Dragostea adevărată merită toată aşteptarea din lume..

…cu duhul blandetii si rabdare…

Mademoiselle

Întotdeauna mi-am dorit lângă mine un bărbat şarmant şi deştept.
Nu neapărat unul care să-mi spună toţi autorii lumii şi toate operele lor, câte bătălii a dus Ştefan cel Mare sau din ce este alcătuită o celulă.
Nu.. Nu vreau un bărbat cu care să mă duelez în inteligenţă, nicidecum.
Nu vreau un bărbat dur şi rece, care îţi aruncă tot felul de replici, că să-ţi arate că poţi rămâne cu gura căscată oriunde şi oricum, nu doar la stomatolog.

Îmi doresc un bărbat cald, şi calm, şi dulce, şi înţelegător.
Un bărbat care ştie ce vrea de la viaţă, care poate stăpâni fără maxim de efort, toate situaţiile în care se află, şi care nu-şi pierde cumpătul în momentele de tensiune. Un bărbat puternic şi sensibil totodată, care nu uită să mă sărute fără niciun motiv şi care-mi aminteşte, în fiecare zi, cât de fericit se simte alături de…

View original post 281 more words

3 thoughts on “Dragostea adevărată merită toată aşteptarea din lume..

  1. Adriana Oltean says:

    …cu drag

  2. mademoiselle says:

    Sa ai o seara cat se poate de frumoasa! Sarutari..

Leave a Reply

