Nu sunt atât de săracă…

SONY DSC

Au ramas numai fluturi in urma acestei carti…de ce sa nu-i ai in stomac, atata timp cat ii poti face sa zboare in formatie?🙂

Cei care ii condamna pe oamenii rai nu sunt cu nimic mai buni decat acestia, daca nu-i ajuta sa devina mai buni.

Nu sunt atat de saraca, incat sa nu am ceva de daruit din putinul meu.

Nu sunt atat de saraca, incat sa tin usa casei inchisa si sa-mi doresc singuratatea.

Nu sunt atat de saraca, incat sa nu am o vorba buna pentru un om care are nevoie de ea.

Nu sunt atat de saraca, incat sa nu am lacrimi pentru a plange alaturi de un prieten.

Nu sunt atat de saraca, incat sa nu am zambete pentru cei care le-au uitat.

Nu sunt atat de saraca, incat sa nu rad in hohote, chiar si atunci cand am necazuri.

Nu sunt atat de saraca, incat sa nu dau din forta mea celor aflati la pamant.

Nu sunt atat de saraca, incat sa nu am o mangaiere pentru un suflet indurerat.

Nu sunt atat de saraca, incat sa nu am ganduri frumoase pentru oamenii din viata mea.

Nu sunt atat de saraca, incat sa nu mai cred in oameni, doar pentru ca unii m-au mintit.

Nu sunt atat de saraca, incat sa uit sa le fac oamenilor cate o bucurie.

Nu sunt atat de saraca, incat sa nu am o mangaiere pentru un animalut.

Nu sunt atat de saraca, incat sa tin bratele incrucisate, in loc sa ofer o imbratisare.

Nu sunt atat de saraca, incat sa nu mai iubesc, pentru ca oricata iubire as darui, am din ce in ce mai multa.

Nu sunt atat de saraca, incat sa nu mai am speranta atunci cand am pierdut totul.

Nu sunt atat de saraca, incat sa nu am trecut doar pentru ca acesta este incarcat de amintiri dureroase.

Nu sunt atat de saraca, incat sa raman fara drumuri noi de urmat si fara curaj de a le strabate.

Nu sunt atat de saraca, incat sa nu pot ierta.

Nu sunt atat de saraca, incat sa stau numai cu mainile intinse pentru a primi.

Nu sunt atat de saraca, incat sa imi vand sufletul pentru lucruri si bani.

Nu sunt atat de saraca, incat sa imi pierd valorile.

Nu sunt atat de saraca, incat sa raman fara vise, din cauza deziluziilor.

Nu sunt atat de saraca, incat sa raportez totul la “eu”.

Dar cu regret constat ca sunt prea multi saraci in jur…

Doamne ajuta…

sursa: Irina Binder – Fluturi

One thought on “Nu sunt atât de săracă…

  1. Beto says:

    Foarte frumos! Am citit cele două cărţi şi mi-au plăcut mult.

Leave a Reply

