Declaratie de dragoste…

Nu-l cunosc personal pe Adrian Nuta, autorul acestei declaratii de dragoste…vreau doar sa-i multumesc si sa dau mai departe ceva frumos…

De ce? Pentru ca am simtit aceste cuvinte nerostite si aceasta atitudine si la minunea din viata mea… Uneori intre noi nu mai e  nevoie de cuvinte… Si totusi, daca ar fi sa profanez iubirea in cuvinte, le-as spune tot pe acestea:

“Vreau sa fii liber(a) (sa te dezvolti). Vreau sa inaintezi in propria ta viata (sa nu stai pe loc si cu atat mai putin sa regresezi). Iti respect proiectele chiar daca uneori nu le inteleg, mi se par nerealiste, periculoase sau lipsite de viitor. Sunt proiectele tale, prin urmare esti tu. Daca am putere te sustin chiar in directii ce-mi par nesigure si cu siguranta te sprijin in proiectele pe care le aprob. O fac insa doar la solicitarea ta ceea ce inseamna ca altfel nu interferez. Lupt mereu cu dorinta de a te controla, a te modela, a te aduce mai aproape de imaginea din capul meu. In fiecare zi lupt cu asta. Adesea esuez insa nu renunt. Vreau ca tu sa cresti in directii alese de tine. Astfel ramai sau devii o persoana libera. Iar eu nu vreau sa iubesc o marioneta, un sclav sau o masina sofisticata. Vreau sa fii tu, desi asta, iata, nu-mi convine intotdeauna. Stiu ca as putea, intr-o maniera mai subtila (nici nu-ti dai seama) sau mai evidenta (presiune, violenta), sa intervin in viata ta si sa o orientez in directii alese de mine. Insa aceasta nu ar fi dragoste ci control. Renunt la control in relatia cu tine.”

Leave a Reply

