Osho-niciodata nascut, niciodata mort…

never_born_never_died

Niciodata nascut, niciodata mort,

doar a vizitat aceasta planeta Pamant.

……………………

Intotdeauna a existat o linie de cautatori ai adevarului…

Eu ii spun sannyas. Este eterna.

Nu are nimic de-a face cu mine.

Milioane de oameni si-au adus contributia in sprijinul ei.

Am contribuit si eu cu partea mea.

Va continua sa se imbogateasca tot mai mult.

Cand eu nu voi mai fi, vor fi tot mai multi cei care vor veni si o vor imbogati.

Vechiul sannyas era serios. Eu am contribuit aducandu-i un simt al umorului.

Vechiul sannyas era trist. Eu mi-am adus contributia cantand, dansand, razand…

L-am facut mai uman.

Vechiul sannyas nega oarecum viata.

Eu l-am facut pozitiv.

Dar este acelasi sannyas. Este aceeasi cautare.

Osho (Ultimul testament)

………………….

oshoreading

Neluand in seama mintea, ramai in mijloc – pana cand…

Shiva (Vijnana Bhairava Tantra)

…………………..

De ce exista furtunile?

Din cauza pasiunii cerului pentru pamant.

…………………

Dorinta de a fi extraordinar este o dorinta foarte comuna. Cu adevarat extraordinar este sa te relaxezi si sa fii obisnuit.

Oshi (Arta de a muri)

……………………

–          Ce sa fac cu teama?

–          Relaxeaza-te. Tot ceea ce trebuie sa se intample se va intampla de la sine.

………………………..

Important nu e despre ce secret este vorba, ci sa-l pastrezi.

Osho

………………………….

Sunt total in favoarea iubirii, a spus odata Osho, fiindca iubirea esueaza. Doar cand oamenii au patruns profund in iubire si s-au bucurat de multe relatii, ajung sa descopere ca iubirea nu poate oferi implinirea ultima pe care o promite la inceput. Doar atunci sunt oamenii gata sa renunte la cautarea exterioara a satisfactiei si sa patrunda in interior, catre fiinta lor.

…………………

A fi DESTINS si NATURAL

…………………….

Nu ai nevoie de un barbat. Daca vei putea sa-ti dai seama de acest lucru, atunci vei iubi, dar vei fi mereu independenta.

Osho

Sursa : Radha C Luglio – Tantra, un mod de a trai si de a iubi

Leave a Reply

