De la inima la inima

Secretul relatiei de cuplu si prietenie se afla in comunicare.

Nu in discutiile mentale ci in cele de la inima la inima.

Spun intotdeauna adevarul. Daca nu-l cunosc, il caut…si il gasesc.

Spun ceea ce simt si nu ceea ce gandesc. Vorbesc in numele meu.

Nu ezit sa devin vulnerabila impartasind unele din slabiciunile mele.

Marea provocare a vietii de cuplu este comunicarea. Gata cu tacerea.

Spun tot ceea ce traiesc si resimt. Ceea ce doresc si ceea ce imi produce frica.

Pierderea celuilalt este fara indoiala cea mai mare frica a cuplului.

O impartasesc partenerului meu de fiecare data cand am aceasta frica,

Daca mi se intampla sa ma simt atrasa sau sa am o aventura “extraconjugala”, o comunic imediat celuilalt, cu riscul de a-l pierde.

Subiectele importante si controversate dintre noi sunt marturisite si discutate deschis facand parte din intelepciunea noastra mutuala.

Ne rezervam timpul care trebuie pentru ca aceste discutii sa aiba loc.

Stim ca demersul este cel care conteaza si nu rezultatul.

Si ca decizia care va fi luata ne va conveni la amandoi in intregime.

Scopul relatiei noastre nu consta in a avea dreptate, ci in a ne desavarsi.

Daca simtim ca trebuie sa-i punem capat este pentru ca nu mai avem ce invata unul de la celalalt.

2 thoughts on “De la inima la inima

  1. unulnou says:

    Corect, numai că pentru mascul sa fie vulnerabil şi sigur pe el, puternic şi înţelegător, sensibil şi self-reliant e cam greu. Din propria experienţă. Şi nu des găseşti de ăştia care să accepte întru totul că ai o voinţă proprie şi nu eşti doar un obiect asupra căruia numai ei au act de proprietate. Oricum e fain să văd că sunt din ce în ce mai multe persoane care gândesc ca mine. Încă foarte puţine dar numărul e în creştere. Meserias blogu’.

    Toate cele bune, Ovidiu

  2. Adriana Oltean says:

    🙂 N-am zis ca e usor, dar calea usoara nu te-ar face neaparat si OM. Indiferent de acceptarea celui de langa tine, tu trebuie sa fii tu insuti. De fapt nu trebuie nimic. E alegerea ta pana la urma…
    Zile cu soare in suflet, Adriana

Leave a Reply

