Mânuta…

Ce inseamna sa fii deschis la ce se intampla in jurul tau…

Ies din mall si, la capatul scarilor vad o turma dezordonata de prichindei in clasele mici. Peste zarva generala se aude glasul autoritar al frumoasei invatatoare:

– Luati-va de manuta, doi cate doi…sa mergem civilizat!

La care un pispiriu dezorientat, in timp ce restul se aranjau ascultatori si in liniste:

– Eu nu am pe nimeni sa ma tina de mana.

Si, vazand ca nimeni nu-l baga in seama:

– Da’ pe mine cine ma tine de mana?

 

Ce sa-i vii micutului cu teorii cum ca “esti complet”, “nu trebuie sa ai nevoie de nimeni sa te tina de manutza”, “trebuie sa daruiesti mai intai manutza”, si inca  o “manutza  neconditionata”, “esti liber sa faci ce vrei, chiar si sa iei doua fetite de manutza, ca eu nu ma supar”, “baieteii nu plang dupa manutze”, “ti-am cerut eu ceva vreodata? tu cum iti permiti sa-mi ceri sa te tin de manutza, nu vezi ca-s ocupat?”, “te tin acum, dar sa nu ai asteptari ca o voi face si data viitoare”…

Cum sa-i spui asta micutului?…cand el pur si simplu vrea sa te tina de mana…

Leave a Reply

