Castiga cu oamenii – John Maxwell

O parte importanta a procesului continuu de auto-educare la care s-a supus Franklin a fost lectura. Pe cand era tanar, fiind adesea lipsit de resurse, Franklin a venit cu o idee de parteneriat pentru a achizitiona carti. El a convins un grup de oameni sa stranga bani si sa cumpere o biblioteca de carti la care sa aiba acces toti. Pana in anul 1731, ideea s-a transformat in prima biblioteca nationala de imprumut.

Bunica, la nunta ei de aur, le-a impartasit invitatilor secretul casniciei sale fericite. „In ziua nuntii mele,” spunea ea, „am hotarat sa fac o lista cu zece defecte ale sotului meu pe care, de dragul casniciei noastre, le voi trece cu vederea.” Pe cand oaspetii plecau, o tanara sotie a rugat-o pe femeia mai in varsta sa ii numeasca unele dintre defectele pe care le-a trecut cu vederea. „Sa iti spun adevarul,” i-a spus bunica, „nu am facut pana la urma niciodata lista. Dar de cate ori sotul meu facea ceva care ma supara, imi spuneam: „Norocul lui ca face parte din lista!””.

„Actualii prieteni sunt fosti straini.” Cullen Hightower

„O persoana incepe intr-adevar sa traiasca de-abia in momentul in care reuseste sa traiasca in afara propriei persoane” Albert Einstein

„Un compliment mai placut decat a fi iubit este acela de a fi demn de increderea cuiva.” George MacDonald

“In prietenia dintre doua persoane este nevoie de rabdarea uneia dintre ele.” Aristotel

Este important ceea ce se intampla in tine si nu ceea ce se intampla cu tine.

„Prietenia ia nastere in momentul in care o persoana ii spune alteia: „Si tu? Creadeam ca sunt singurul”.” C S Lewis

„Tu poti infaptui ceea ce eu nu pot. Eu pot infaptui  ceea ce tu nu poti. Impreuna putem face lucruri minunate.” Maica Tereza

 

Amintirile impartasite creeaza o legatura.

Dezvoltarea simultana creeaza devotament.

Respectul reciproc creeaza un mediu sanatos.

Iubirea neconditionata creeaza siguranta.

 

Sunt asa cum sunt!

Arat asa cum arat!

Sunt varsta mea!

Sursa : John Maxwell – Castiga cu oamenii

Leave a Reply

