Te-nsor!:)

Nu nu nu…! Nu te-nsor eu pe tine…ca nu-s nici popa si nici de maritat nu-mi arde cand lumea-i plina de baieti faini 😛

Atunci ce m-a apucat ?!

S-apuca “negrutza” (in cerul gurii, bineinteles) sa invete la algebra. Si, ca tot omul normal ce macar o data ajunge sa se uite ca mâtzul in calindar in caietul de mate, da un goagle peste sectiunea de filmuletze, sa vada ce explicatii o gasi la capitolul TENSORI. Mi-o picat fatza…de râs, bineinteles! :-))

“De ce nu te-nsori, Gheorghita…”

“Spune-mi bade, cand te-nsori…”

“Sa nu-ti uiti mama cand te-nsori…”

Cineva ar fi spus: “E…karma ta, fiica mea…” :-))

Mamaliga lor de tensori is niste obiecte geometrice care exprima relatii liniare intre vectori, scalari si alti tensori. Si au multi indici…si sus, si jos…si i-am inteles pana la urma, ca doar am trecut examenul.

Deci, deci, deci (cum tot spune profu’ de algebra)…Stii ceva bade? Eu nu te-nsor…!Eu te vector! (adica am vârf si întzep) 😀

Leave a Reply

