100,cu drag…

Tocmai m-am intors de la ea…Drum cu peripetii (accident de microbuz, incurcat de colegi), dar a meritat. Am cu ce ma lauda…Am o minune…Rucsanda Craiescu, stra-bunicutza mea de o suta de ani! I-a implinit ieri, si ea, ca o adevarata maestra in arta de a trai, si-a stabilit un nou target…Initial, era 110…dar, s-a mai gandit un pic si ne-a anuntat ca ne mai intalnim o data tot asa, si la 105 ani. (mi se pare corect! adica, de ce sa nu chefuim mai des?) :-P

Din partea primarului, un nou certificat de nastere…cu data de 1 noiembrie🙂 (si eu vreau!!!…la care vine raspunsul : “mai ai de asteptat, dragutza…mult”)

…cu televiziune si interviuri (vezi TVM – cu “Un secol de amintiri”, KanalD  si ziarul Ceahlaul)

Si, ca in fiecare an la despartire, i-am urat “Iarna usoara, bunica…iarna usoara…”…Nu inainte insa de a-i spune ca, la nunta mea, tre sa joace! Cu elicopterul o aduc, numa’ sa fie acolo😛

Leave a Reply

