Feynman – fain om!

Azi-noapte mi-a cazut cu tronc. Azi-noapte m-am indragostit.

Stiam de el de mai demult. Citisem o  carticica de el, o editie scurtutza cu 6 lectii de fizica – o prescurtare a celebrelor lui volume de prin ’60. Si stiam ca a luat Nobelul…Si ca a fost iubit de studenti…Dar azi-noapte am dat de interviuri cu el…si mi-am recladit motivele pentru care m-am apucat de facultatea de fizica.

E ceva in el de copil jucaus…ii sclipesc ochii cand vorbeste…te molipseste cu entuziasmul lui…pur si simplu se joaca frumos…si jucariile nu i se epuizeaza niciodata…pentru ca gaseste altele nou-noute imediat…s-a apucat sa descifreze codul mayas de unul singur pentru a se distra…la sfarsitul vietii a descoperit o tara uitata pe care rusii nu l-au lasat s-o vada decat la 2 zile dupa moartea lui…cum canta la tobe … cum vorbeste de intepatzii din cercurile inchise care-i privesc pe toti de sus…

…si de fizica…ce om!…copil mare jucaus…Richard Feynman 🙂

Leave a Reply

