Mai presus de noi…

In ultima vreme ma cauta cartucile-medicament sau cartucile-de-rafinare-spirituala. Ei bine, le deschid exact la momentul potrivit…Dupa ce-am pus o intrebare ce ma macina, ele imi dau raspunsul.

Asa si cu Tereza sarmanilor. In ea am gasit o  rugaciune de care am tot auzit la multi oameni frumosi si se pare ca acum a fost momentul ca ea sa intre in viata mea. Demna de impartasit mi se pare si cartea de vizita a Mariei Tereza. In amandoua sunt cuvinte care misca ceva in interior, indiferent de calea spirituala pe care esti acum.

Cu iubire,

                                                                                                                                      Nemuritorea de rand

Rugaciunea lui San Francesco d’Assisi, pretuita foarte mult de Maica Tereza:

 Doamne, fa din mine

un instrument al pacii Tale :

unde e ura, fa ca eu sa aduc Iubirea;

unde e jignire, fa ca eu sa aduc Iertarea;

unde e discordie, fa ca eu sa aduc Intelegerea;

unde e indoiala, fa ca eu sa aduc Credinta;

unde e minciuna, fa ca eu sa aduc Adevarul;

unde e disperare, fa ca eu sa aduc Lumina;

unde e tristete, fa ca eu sa aduc Bucuria.

Oh, Doamne, fa ca eu sa nu caut atata

sa fiu consolat, cat sa consolez;

sa fiu inteles, cat sa inteleg;

sa fiu iubit, cat sa iubesc.

Pentru ca numai dand se primeste,

numai prin uitarea de sine

te poti regasi pe tine insuti,

numai iertand esti iertat,

numai murind poti invia in viata eterna.

Cartea  de vizita a Mariei Tereza:

 ISUS este fericit sa vina la noi,

precum ADEVARUL sa fie rostit,

precum VIATA sa fie traita,

precum LUMINA sa fie aprinsa,

precum IUBIREA sa fie iubita,

precum BUCURIA sa fie data,

precum PACEA sa fie raspandita.

Maica Tereza

Sursa: Renzo Allegri – Tereza sarmanilor

Leave a Reply

