Casa

De cate ori imi este greu si sunt prea obosita pentru a mai avea ganduri, ma trezesc spunand fara sa realizez :  “Vreau acasa…”. Si am realizat de ceva vreme ca eu nu mai am casa de cand cu liceul. Acasa la parinti nu pot sta mai mult de trei zile…iar in Cluj ma tot mut de colo colo de ceva vreme…cred ca la domnul meu ma simt chiar mai acasa decat la mine. Si vine nenea Osho si imi spune sa nu mai caut, casa fiind in noi…Tu ce parere ai?

Omul s-a nascut fara casa, si ramane astfel toata viata, omul ramane toata viata in aceasta situatie.

Faptul de a accepta acest adevar aduce cu sine o extraordinara transformare. Atunci nu mai cautati nici un camin – deoarece casa este in afara voastra, diferita de voi insiva. Si toti cauta o casa. In momentul in care va dati seama ca aceasta lume este iluzorie, in loc sa mai cautati un camin, incepeti sa cautati fiinta care s-a nascut fara camin, fiinta a carei destin este acela de a nu avea un camin.

Nu exista nici o modalitate de a avea un camin.

Acesta este miracolul : in clipa in care realizezi faptul ca nu exista nici o cale de a-ti face un camin, intreaga existenta devine caminul tau. Atunci, oriunde ai fi, te afli acasa. (…)

Fiecare isi poarta casa in interiorul sau.

Nu trebuie sa mergeti niciunde, trebuie doar sa renuntati la faptul de a mai pleca undeva, pentru a ramane acolo unde sunteti si  asa cum sunteti. Fiti – pur si simplu.

Osho – Viata este aici si acum

One thought on “Casa

  1. […] Casa Fri Jul 23, 2010 21:50 pm De cate ori imi este greu si sunt prea obosita pentru a mai avea ganduri, ma trezesc spunand fara sa realizez :  ”Vreau acasa…”. Si am realizat de ceva vreme ca eu nu mai am casa de cand cu liceul. Acasa la parinti nu pot sta mai mult de trei zile…iar in Cluj ma tot mut de colo colo […] […]

Leave a Reply

