Sevraj… (?!)

Ce ciudat e… 

A fost mai usor cu cafeaua…A fost mai usor cu mancarea in timpul Oshawei…A fost mai usor cu dependenta de sport, de folk, de ciocolata, de munte…A fost mai usor cu dorul de o Silva neagra cu tata…

De ce nu pot spune acelasi lucru si cand vine vorba de iubire?

Pentru ca eu nu sunt numai cafea, mancare, sport, folk, ciocolata, munte, si bucatica rupta din tatal meu si stropita cu Silva Black ….Dar eu sunt numai iubire…

Si continui sa vad minunile din jurul meu si sa iubesc zambetele si imbratisarile, mai ales sa le daruiesc…si continui sa regasesc pentru cateva clipe in mine linistea si echilibrul acela ce apropie de divinitate…dar cu tine era o consecinta  naturala si fireasca, pe cand de una singura fiecare astfel de clipa este fortata si efemera.

Dar e bine … se poate… invat sa fiu independenta … si pana la urma, o sa-mi si iasa … mai scap de un drog 🙂

Leave a Reply

