Pledoaria iubitului tantric

Am gasit o pledoarie care spune exact ce simt eu acum…Eu as fi spus doar “Sunt si respir fericire”…restul, e minune si mister…Iata pleodoaria iubitului tantric:

Dragostea imi lumineaza viata precum dimineata lumineaza lumea.
Las oceanul care se afla in viata mea sa curga liber.
Fericirea traieste in mine dintotdeauna.
Surad.
Dragostea este energia, soarele spiritual care ma alimenteaza.
Am pace in minte, am foc in spiritul meu, sunt viu si celebrez aceste lucru, cant un cantec, sunt o lampa care lumineaza cu lumina proprie, dincolo de dureri si esecuri.
Sunt puternic precum soarele, linistit precum un lac si puternic precum focul.
Sunt pasnic ca priza de primavara, dar rebel ca un copil.
Las puterea sufletului sa se manifeste in fiecare actiune a mea.
Fiecarei fiinte pe care ochiii mei o vad azi ii voi surade, iar daca ma intreaba de ce, voi raspunde pentru ca sunt fericit.
Trimit mesaje de veselie, iradiez pace, salut trecutul si primesc viitorul respirand nectarul prezentului etern.
Intuiesc ca sunt nemuritor, calator prin eternitate.
Imi transform viata intro petrecere; ma simt implinit, ma simt liber si am de gand sa-mi realizez dorintele arzatoare.
Stiu ca universul este de partea mea, stiu ca daca muncesc pentru iubire, trecerea mea prin lume va avea un sens.
Inalt aceasta pledoarie Creatiei constante, multumindu-i pentru inca o zi de a trai constient, entuziast si plin de creativitate.
Magia sa fie in manifestul meu. Respir fericire.

Leave a Reply

