Impact pozitiv

smile

Buna sa va fie inima! Pentru cei care m-au tras de atentie (si le multumesc pentru asta), m-am pus pe butonat si pe descoperit muschii si lichenii wordpress-ului. Putin mai stangace la inceput dar sunt aici sa spun PREZENT tutror celor care mi-s dragi.

Intre timp mi-am umplut sufletul cu frumos si, cum a inceput sa dea pe afara, vreau sa va impartasesc cateva dintre minunile descoperite  zi de zi…si poate le comentam impreuna.

Deocamdata va las cu intrebarile testului de evaluare a impactului pozitiv (Diana Luncanu-empower.ro):


  • -In ultimele 24 ore am dat o mana de ajutor cuiva?
  • -Sunt o persoana deosebit de curtenitoare?
  • -Imi place sa ma aflu in compania oamenilor care au o atitudine pozitiva?
  • -Am laudat pe cineva in ultimele 24 ore?
  • -Am inceput sa ma pricep sa-i fac pe cei din jurul meu sa se simta bine?
  • -Sunt mai productiv cand ma aflu in preajma oamenilor cu atitudine pozitiva?
  • -In ultimele 24 ore i-am spus cuiva ca tin la el/ea?
  • -Imi propun intotdeauna sa-mi fac relatii noi, oriunde as merge in societate?
  • -Simt nevoia de a recompensa pe cineva cand acesta a facut un lucru bun?
  • -Saptamana trecuta am ascultat pe cineva povestindu-mi despre telurile lui?
  • -Ii fac sa rada pe oamenii nefericiti?
  • -Ma adresez fiecaruia pe numele pe care il prefera?
  • -Observ mereu ce fac colegii care au un randament excelent la munca?
  • -Intotdeauna zambesc persoanelor cu care ma intalnesc?
  • -Cand cineva merita sa fie laudat, nu ma abtin sa-l laud?

Pe curand,

Nemuritoarea de rand

One thought on “Impact pozitiv

  1. Ionut Mangu says:

    Ma bucur ca ai ales sa folosesti variante mai bune decat yahoo! blog-ul acela. Te si felicit pt asta😀 Cu ocazia asta ne vom vedea mai des. Sa ai o sedere placuta pe wordpress

Leave a Reply

