Autograf pe suflet…

Am un sentiment ciudat ca se termina totul…mai ales incepand de aseara…

De ce spun asta? Pai, lucrurile stau cam asa…Pana nu demult, am avut de ales, in ceea ce priveste viitorul meu, intre doua drumuri:

1. Imi iau inima in dinti si incep totul de la zero intr-o tara straina ( voi reveni cu noutati, caci pe aceasta am ales-0);

2. Raman in Cluj, fac un masterat, stau in camin, ma apuc de cantat la chitara, ma indragostesc, ma cumintesc si-mi umplu sufletul cu folk, munte si iubire.

Ei bine, ultima varianta este strans legata de frumos, deci de folk. Si am ales sa plec din Cluj cu gandul linistitor ca, oricand m-as intoarce, voi regasi Autograful ( pentru cunoscatori, autogara noastra din fiecare miercuri de acoperire si joi de folk) asa cum l-am lasat : cu oameni minunati si cu muzica de suflet. Cu Imi, Ionut Mangu, Mishu, UNDE, Trupa de acoperire, Ducu, Poesis, Ovidiu Scridon, Alina Manole…Ca un vechi prieten care stii ca are incredere in tine si te asteapta sa te intorci cu o silva neagra … Locsorul meu unde vroiam sa ma intorc… Pana aseara…

Aseara a fost ultima seara de Autograf …

Ii spuneam lui Ale aseara ca “Dupa noi, potopul…” , adica noi terminam facultatea, Autograful se inchide, Clujul sufera doua pierderi importante…e ca si cum l-am lua cu noi … oricum il luam, in suflete…si asta si facem incepand de maine…

Maine facem o mica nebunie, pardon, galerie… Festivalul de folk de la Vatra Dornei Mergem sa-i sustinem pe cei ce ne-au devenit dragi … Cu trenul, ducem bucatica de “autogara” din noi sa sustina bucatica de “autogara” de pe scena…

Cu folkul inaine…

4 thoughts on “Autograf pe suflet…

  1. Ioan says:

    “Un’ te-ai dus tu folkule” era un titlu de ziar candva… pe vremea cand nu stiam ca ceea ce ascultam si imi placea era folk. Inca nu imi place denumirea, dar sunt atatea melodii de suflet… Poate tocmai pt ca sunt mai pline de suflet decat altele.

    Lasand insa de-o parte ceea ce ramane in urma, cred ca mai important e… ce vei gasi inainte? In fata, in viitor? Ca in principiu… asta depinde in mare parte de tine. De ceea ce ai vrea sa gasesti. Dar pentru asta e nevoie de putina concentrare pe “inainte”, nu pe “inapoi”. “inapoiul” il stii deja 🙂

  2. mishu says:

    Adriana, multumim ca ati venit atata drum sa ne sustineti… chiar a fost o surpriza foarte placuta! >:D<

  3. Ionut Mangu says:

    Subscriuiu la Mishu si va multumesc si eu :*

  4. […] Acum 3 ani si un pic spuneam cu tristete ‘la revedere’ clubului Autograf (vezi aici) […]

Leave a Reply

