Ce ati face daca ati mai fi copii?

Eu stiu ce as face

Daca as mai fi copil m-as intreba ce se intampla cu cerul cand noi doi plecam in colturi diferite de lume, fiecare cu cerul dupa el…se destrama?…ramane un gol la mijloc?

Daca as mai fi copil ti-as picta sufletul si visele in culori invaluite in mister …

Daca as mai fi copil as rade mai mult, chiar si de mine.

Daca as mai fi copil as plange cu lacrimi mari si grele, eliberandu-ma pentru a fi gata de un nou inceput.

Daca as mai fi copil as avea mai multa incredere in oameni…

Daca as mai fi copil as cutreiera preria cu Old Shatterhand in cautarea lui Winnetou si a mustangilor neimblanziti..

Daca as mai fi copil as pune ratele bunicii in buzunarele gentii de voiaj pentru ca acasa la bloc nu am asa ceva…si le-as taia frunze de sfecla o vara intreaga…

Daca as mai fi copil as incerca cat mai multe lucruri noi bucurandu-ma de fiecare descoperire.

Daca as mai fi copil m-as pierde pe stradute necunoscute, alaturi de cineva drag.

Daca as mai fi copil m-as pierde in podul bunicii in cautarea comorilor ascunse… a vechiului patefon cu placi multe, a manualelor vechi cu miros de grâne…

Daca as mai fi copil as strange in brate fiecare suflet ratacitor…

Daca as mai fi copil as fi una cu calul pe care traversez pajistea insorita alaturi de tine…

Daca as mai fi copil as fi langa tatal meu acum, caci iar imi pleaca…

Daca as mai fi copil as gusta orice sarut ca fiind primul.

Daca as mai fi copil as visa mai mult.

Daca as mai fi copil as iubi neconditionat, pur si inocent.

Daca as mai fi copil as lucra la licenta cu o nerabdare si o curiozitate pe care doar cand eram mai mica le simteam in fata a ceva nou (…nu radeti…vorbesc serios)

Daca as mai fi copil as devora fizica (…si aici vorbesc serios)

Daca as mai fi copil as pleca cu tati pe munte…

…si daca ma uit peste aceste randuri, imi dau seama ca 75% le fac in momentul de fata. Ador sa fiu copil. Copilaria mea e acum. Ma mai uit din cand in cand la desenele animate preferate si retraiesc emotii cu zambetul pana la urechi.Si-mi fac coditze cand sunt trista. Si cand sunt suparata imi trece usor daca-mi zambesti…

Care ar fi raspunsurile tale? E greu sa redevenim copii?

Eu am sa-mi sarbatoresc ziua maine … Tu?

One thought on “Ce ati face daca ati mai fi copii?

  1. eu_and_el says:

    frumoase randuri… Ce as face eu personal? cred ca nimic din ce am facut nu as vrea sa nu fac..poate mici exceptii dar si acelea acum au farmecul ei…
    As trai si mai intens lucrurile pe langa cum am trait atunci si… as face ce as face si acum… ca e un lung proces..

Leave a Reply

