Nimic “crizat” pe frontul din caminul 14 :)

Criza in sus, criza in jos…dar s-a cam si obisnuit lumea sa tot dea vina pe criza pentru orice renuntare … De fapt nici nu stiu de ce am inceput cu asta…De fapt…eram ingropata intr-un metru patrat de hartii si reviste cu si despre criza, cu articole in care fiecare isi da cu parerea sau incearca sa dea vina pe cineva…

Si mi-am adus aminte ca n-am mai scris de ceva timp, pe blog sau cuiva drag … si observ asta si la blogurile celor care mi-s dragi … si mai observ si o liniste apasatoare in jurul meu … toata lumea e ocupata, prinsa in valtoarea de zi cu zi, uitand sa opreasca pilotul automat si sa-si ia in maini propria viata … Dar de, suntem in criza, nu? E o scuza plauzibila, asortata momentului…

Si totusi…mai sunt persoane care te trezesc in miez de noapte spunand “n-am uitat de tine“…sau iti inveselesc ultima zi de lucru cu un “Ce mai faci surioara?“… sau te fac “soada cu sh” … sau canta o piesa superba in prima auditie dar care de fapt nu-i prima

Cu siguranta criza nu afecteaza un suflet frumos ( mai ales pe d.-l din poza de mai de sus)…dar, dupa cum scrie Gabi,

“Love is like infinite and only some bastards can count that far”
PS: cine imi spune numele domnului din poza, are parte de o “free hug”

2 thoughts on “Nimic “crizat” pe frontul din caminul 14 :)

  1. Arthur ( says:

    Ala e Ducu toata ziua😉

  2. mangu i says:

    Ducu Bertzi rulz! Astept free hug-ul🙂 Pana atunci iti las eu unul >:D<

Leave a Reply

