Evadez!

Gata!Plec!Imi iau jucariile si plec!NU-mi pasa de nervul de la masea care a murit si mi-a inviat exact acum, si de antibioticele ce nu ma lasa sa beau vin fiert! NU-mi pasa ca drumul pana la Brasov e problematic…NU-mi pasa ca legaturile cu trenul sunt mai mult dez-legaturi…NU-mi pasa ca lumea zice ca-s nebuna sa plec pe vremea asta pe MUNTE…Vreau acolo sus!Mi-i dor de oamenii de acolo! Mi-i dor de un foc de tabara cu “Amintiri cu haiducii”…Mi-i dor de aerul curat si frumusetea de pe varf…Mi-i dor de dulcea oboseala ce te incearca la urcus…

“Fratilor va spun cinstit
Orasul m-a nenorocit”

Nu sunt nesabuita…voi fi acolo…cu muntzomanii mei…alaturi de iubirea mea, Muntele…de 14 februarie…Piatra Mare…7 Scari…

Leave a Reply

