De ce Business?

“Am decis sa nu fiu o persoana obisnuita. Este dreptul meu sa fiu, daca pot, deosebit. Nu doresc sa fiu un cetatean intretinut, umilit de faptul ca Statul are grija de mine. Vreau sa-mi asum riscuri, vreau sa visez, sa construiesc, sa gresesc, sa o iau de la capat si sa reusesc. Aleg provocarea necunoscutului si emotia realizarii in locul unei existente linistite, garantate. Nu voi fi la mila nimanui, nu-mi voi da demnitatea pentru un chilipir. Nu voi ceda in fata nici unei amenintari, nu ma voi pleca in fata nici unui stapan. Vreau sa stau mandru, drept si neinfricat, sa gandesc si sa actionez dupa capul meu, sa ma bucur de ce realizez, sa infrunt lumea curajos si sa pot spune: “Aceasta, cu ajutorul lui Dumnezeu, eu am facut-o!”.”

Crezul Asociatiei Americane a Intreprinzatorilor.

…sunt in perioada de studiu intens…recitaluri de chitara si studiu intens…Cluj si studiu intens….In cautarea ideei de afaceri pierdute, doar ca mie nu-mi va lua 14 ani din viata pentru 7 volume ca lui Proust, doar un plan de afaceri….Doamne ajuta….

Leave a Reply

