In cautarea PORODICILOR pierdute :)

In cautare porodicilor pierdute

Sunt toata numai zambet…si toate mi se trag de la o scurta plimbare pe soare pana in Piata Marasti. Ies si eu ca tot omul sa-mi iau cura de verdeatza si vitamine de sambata dimineatza…Posomorata, proaspat iesita din hruba mea intunecoasa din Hasdeu, zgribulita, adormita pe jumate (cafeaua nu-si facuse inca efectul), mai stau si in statie un sfert de ora dupa un 25 amarat…Ce mai, ziua deja imi era compromisa…Asta s-o cred eu!Sac!

La piata, inghesuiala ca de obicei, ba chiar mai multa ca de obicei pentru ca iesisera canditatii la primarie sa-si faca reclama impartind plase galbene de PNL in dreapta si-n stanga (bucuria mea, tocmai mi se terminasera pungile de gunoi), incurcand circulatia si dand mana cu toti batraneii posibili si imposibili…Brrr…Ce s-a intamplat cu distanta intima minima regulamentara? Ei bine, trebuie absolvita o facultate speciala pentru asta, pentru a invata sa nu calci oamenii in picioare….dar, ma abtin…Deci, nici pana aici vreun semn de incurajare…

Si dau eu de o taraba cu rosii…Ma frec bine la ochii… Porodici…Ma mai zgaiesc o data…Nic…N-au vrut de nicio culoare sa se faca Rosii…Si deschid gura cu un pic de ironie…

– Domnule, nu va suparati…Porodicile dumneavoastra sunt varianta in limba maghiara a rosiilor? (asta din umilele mele cunostiinte de limba maghiara)

– Da’ cum, domnisoara? In lb Maghiara is paradicsom…aici, la noi, in graiul ardelenesc, sunt porodici!

Tare nenea…Asta da “brand-uire” (ca tot mi-am prins urechile cu Cyberbranding-ul vietii)… Cu porodicile si cu simtul sau al umorului sigur are succes…Bravo!

Si asta nu-i tot…Cred ca soarele mi-o dechis azi sufletul (si mai ales, urechile) catre frumos…Am trecut pe langa un prichindel care statea de mana cu mama lui, careia ii spunea revoltat tare, cu glas plangaretz si punand botic:

-Mami, sa n-o lasi sa ma pupe, ca nu-mi place!!!!

…dar spune si tu, nu-i suparator? Sa te ia vreo matusa si sa-ti lungeasca falcile in toate directiile … si sa te murdareasca de ruj pana la urechi…brrr….si eu as pune botic

….concluzia este ca… mergeti mai des la piata in cautarea porodicilor pierdute, pentru ca merita

One thought on “In cautarea PORODICILOR pierdute :)

  1. Renu says:

    si eu am fost astazi la o plimbare prin piata centrala (ce cool suna!.. PIATA CENTRALA.. de parca am avea vreo 10 piete prin tot municipiul!).. dar din pacate la orele 14:00 trecute fix nu prea era “imbulzeala mare” prin piata.. de fapt unele tarabe erau acoperite cu un fel de punga de nailon gigantica.. D-zeu stie ce se gasea dedesupt.. in fine.. doar cateva babutze vindeau niste zarzavat.. ceapa verde, niste rosii.. o doamna cu semintze si un coltul pietei, pe o tejghea prelungita cineva vindea capsuni..hmm.. capsuni.. insa nu am indraznit sa ma apropii de teama socului pe care puteam sa-l primesc din cauza pretului probabil nu prea scazut.. asa ca m-am abatut in alta directie, spre iesirea din piata..

    frumoasa zi..

Leave a Reply

