Cea mai norocoasa dintre pamanteni!!!

Sunt momente in care incepi sa faci excese, sa crezi ca nimeni si nimic nu-ti va schimba status quo-ul, ca totul ti se cuvine… Si mai sunt momente in care Cineva te ia si te zgaltzaie bine, te smotoceste zdravan de tot si te readuce cu picioarele pe pamant. Si toata “trezirea” asta se intampla rapid, in cateva secunde…

Inevitabil imi vin in minte chinuitoarele cuvinte “Dar daca…?”…si le tot alung…si le tot alung…. Dar pana cand?“Cineva acolo sus ma iubeste…” Daca tati a ajuns sa spuna asta, eu ce sa mai zic? Pot doar sa-l completez cu “si aici, jos, cineva… mai multi..te iubim”.“Dar daca…?” nu e voie…nu pot si nu vreau sa-mi imaginez…I-am auzit vocea mamei…stinsa…nu stiu daca am mai auzit-o vreodata asa…saraca mama…nu l-a crezut… pe buna dreptate, la cum arata masina…eu am fost si sunt mai norocoasa pentru ca l-am putut vedea si am putut fi alaturi de el in aceeasi zi…s-a speriat…am simtit asta…Parca si vad, cumva de sus, cele 2 lovituri consecutive…”Dar daca…” venea o masina mai mare?…Nu…Ar trebui sa-mi leg de gat o “Gratitude Rock” (vezi filmul ‘the Secret’) si sa nu mai zic nici pas…Doar un MULTUMESC,DOAMNE!

CV-01-WSV…..Wiskey Spirt Votca… Dusa pe altarul pescuitului…onorabil

http://www.protv.ro/filme/neatentia-unei-soferite-a-bagat-in-spital-trei-persoane.html?id_file=49000#49000

One thought on “Cea mai norocoasa dintre pamanteni!!!

  1. Moni-k says:

    uhhhh…happy for your “tatic”…cunosc sentimentul…l-am trait pe pielea mea cand 2 tineri au intrat cu viteza in tata, norocul lui a fost centura…cand a ajuns politia la locul faptei se mirau cum de mai traieste omu ce a condus masina…bucura-te de minunea ca a scapat cu bine!:)

Leave a Reply

