Leapsa

“Spune-mi ultimul lucru care te-a facut fericit.” Cam asa suna leapsa primita de la Emil si, sincer, cand am primit-o si eu cred ca as fi scris total altceva decat o voi face acum. Imi permit sa redau niste versuri de la Tapinarii care redau intrucatva ideea mea de fericire:

Fericirea-i un lucru marunt,
E o aripa care vibreaza,
Fericirea-i un lucru mic
Un pitic, ce danseaza….

Ei bine, ultimul lucru care m-a facut fericita a fost o intalnire cu iubitul meu tata in Cluj. Am mers amandoi in Central sa ne chioram la bijuterii pana am gasit ceva frumos pt mami, iar dupa a venit partea interesanta…noi doi, intr-o bomba, la cate o bere Silva Bruna…o bere care la mine s-o facut 2, iar la el 3…mai interesant o fost cum am ajuns amandoi la “casele noastre”…dar nu atat berea a fost cea care m-a facut fericita cat relatia speciala ce este intre noi doi…D.-l Oltean Silviu are un singur cusur…e tatal meu!but don’t tell anyone…

Si pentru ca o leapsa nu e leapsa daca nu e data mai departe, omuletzii carora le-o pasez sunt eu_an… , Andre… , IMP_C… , DJ R si Renu

Leave a Reply

