Parfumele nebunelor dorinti…

Ce modalitate mai faina de a te relaxa dupa un examen decat un concert de buna calitate? Ei bine, daca la inceput eram cu totii din sala foarte seriosi , la sfarsitul spectacolului eram cu totul alti oameni.

Eu una am uitat grijile mele de zi cu zi, de Clujul care de cele mai multe ori pare o jungla, de persoanele la care tin si carora n-am apucat sa le spun asta, de persoanele pe care n-am avut din pacate rabdare inca sa le descopar…

M-a impresionat in mod profund cuplul de pe scena, vioara I si vioara a II-a, un cuplu de tineri care de fapt era format din trei persoane …cuplul Bozgan…mi se pare extraordinar ca muzica sa fie cea care uneste un cuplu…sa ai impreuna cu cel de langa tine un limbaj cu subtilitati pe care numai doi le pot intelege…sa transmiti frumos pe scena…un mesaj numai al vostru……bravo!…din punctul meu de vedere toate piesele au fost pentru voi doi…

Si muzica aceea …cred ca trebuia sa ma nasc mai devreme…in alta perioada…imi plac la nebunie serenadele, tangourile…M-a miscat concertul de aseara…In lumea noastra lipsita de romatism , respect si integritate Tudor Gheorghe mi-a adus frumos in suflet…in rest, cuvintele sunt de prisos pentur cei care au fost acolo…

Leave a Reply

