Leapsa :)

Cu destula intarziere () dar m-am procopsit si eu cu leapsa…asta e, daca n-am jucat cat am fost mica, o fac amu cand sufletul mi-i mai copilaros si mai iubaretz ca oricand…

“Ia cartea care este cea mai aproape de tine. Deschide-o la pagina 123. Găseşte a 5-a propoziţie.Postează pe blog textul următoarelor 4 propoziţii/fraze cu aceste instrucţiuni.Nu îndrăzni să scotoceşti prin rafturi după cartea aceea foarte deosebită sau “intelectuală”.Dă mai leapşa departe la alţi 6 prieteni. “

Cartea pe care am pus mana este “Convorbiri cu Octavian Paler” si citatul este:

“Intre mine si lumea din jur nu exista nicio punte. Atunci am priceput ca intr-un mare furnicar poti sa fii mai singur decat in desert. Sunt gata sa admit, daca vreti, ca in America n-am vazut nimic esential in afara de ceea ce ma separa de mentalitatea americana. Acolo am inteles ca n-as avea nicio sansa sa fac cea mai mica “afacere”. Si ca ar trebui sa-i multumesc lui Dumnezeu ca mi-a rezervat un mediu mai modest unde iluziile au putut imbatrani fara costuri prea mari.”

Si alaturi de multe multe imbratisari, leapsa merge mai departe la bLaCkRaVeN ,Renu , CrAzY_love, Asta e chiar…,Delya si eu_an… …Enjoy as much as I have…

One thought on “Leapsa :)

  1. Renu says:

    hai ca asta e chiar fain de tot… abia astept sa postez pe blog.. hihi.. sper doar sa nu pun mana pe o carte de programare PHP/HTML..😀
    ar iesi ce va de genu’:

    :))

Leave a Reply

