perspective

Azi noapte la Team Building a trebuit sa alegem o clasa in functie de care sa ne caracterizam prietenii prezenti.Iata cum am fost eu vazuta:

1. o fotografie veche de prin anii ’30…un barbat si o femeie tinandu-se de mana…barbat cu joben…mister…armonie…liniste…Ilinca

2. un felinar care clipoceste foarte des 🙂 Malina

3. bautura: vin rosu…tare bun…Dorin

4. tara: Haway…exotic, mister…Dora

5. personaj de desene animate…Zana cea buna…incerc sa am grija de cei din jurul meu..Roxi

6. putere supranaturala: cea de a citi minti…era ceva legat de privirea mea..Andy

7. melodie: Phoenix- Mugur de fluier…”imi simt sufletul mugur de fluier”

Phoenix- In umbra marelui urs…imi iubesc f mult tarisoara…subsemnata

Leave a Reply

