“Lumina mea…Lumina altora”

Am intalnit azi un domn deosebit in cantina sociala…Radia…Are 89 de ani si nu-i dai mai mult de 70…De 25 de ani singur…brrr…de 25 de ani este client fidel in acea cantina si toata lumea a ajuns sa-l indrageasca…iar azi, eu fac parte din acea “lume”. Mi-am permis indiscretia de a-l intreba de unde isi ia el linistea…Stiti ce mi-a raspuns? Din MINTE si din BIBLIE…Sa vedeti cu cata grija impacheta miez de paine pentru porumbei si ce lumina avea pe chip……acea sclipire pe care eu o caut in oameni si ajunge sa ma fascineze.

Cat timp am vorbit cu el mi-am adus aminte cum acum cateva luni de zile, in troleu, intr-o zi caniculara in care practic eram sleita de puteri…apare un domn care din momentul in care a urcat in troleu si pana cand am coborat impreuna a reusit sa inveseleasaca pe toata lumea, inclusiv sa incurajeze cativa cunoscuti suferinzi…din conversatia lui cu ei am aflat ca in ziua respectiva era ziua lui de nastere, implinind nici mai mult nici mai putin de 81 de ani…a fost un moment de uimire pentru toata lumea pentru ca arata cu cel putin 20 de ani mai tanar…Intrebat care este secretul sau pentru a arata atat de bine, el a raspuns ca toata viata lui el a avut RABDARE…

Mi se pare uimitor sa descopar astfel de lucruri in oameni…De ce ?…Pentru ca eu la 20 de ani ma surprind vlaguita, mereu pe fuga si plangandu-ma adeseori…Si prin atata noroi si atmosfera intunecata de toamna tarzie ce le vad atat in Cluj cat si in mintea multora din jurul meu, un licar de lumina si blandetze imi mai da un pic de speranta…Speranta ca nu gresesc iubind si crezand in cei de langa mine…

Leave a Reply

