Sa urc Muntele

Voi trai in fiecare zi cu curaj si incredere in mine si in ceilalti. Voi pretui integritatea, libertatea, posibilitatea de a alege precum si dragostea pentru toti oamenii lasati de Dumnezeu. Ma voi stradui sa-mi respect cuvantul, atat fata de mine insami, cat si fata de cei din jur. Imi voi aminti ca, pentru a trai cu adevarat trebuie sa urc muntele astazi, maine s-ar putea sa fie prea tarziu. Stiu ca muntele meu ar putea parea doar un delusor in ochiii celorlalti si accept asta. Ma voi simti satisfacuta insa de orice victorie sau triumf personal, oricat de neinsemnate. Voi continua sa aleg singura ce e mai bine si sa traiesc aceste optiuni, asa cum am facut intotdeauna. Nu voi cauta scuze si nu ii voi acuza pe ceilalti. Imi voi mentine, pe cat imi va sta in putinta, mintea si trupul puternice si sanatoase, pentru a putea fi in stare sa optez pentru escaladarea muntelui. Ii voi ajuta pe cat posibil pe cei din jur si le voi fi recunoscatoare celor care ma ajuta.
One thought on “Sa urc Muntele

  1. Renu says:

    Este o bucurie in sine cand oamenii isi dau seama ce inseamna Muntele si ce reprezinta El defapt… Este relativa inaltimea sau dimensiunea lui… este relativa distanta parcursa, necesara pt a ajunge La Munte… fiecare dintre noi avem Muntele nostru de urcat… mai devreme sau mai tarziu fiecare dintre noi va ajunge sa-si priveasca Muntele fata-n fata… si atunci, in acea clipa de neuitat cand ajungem sa ne cucerim Muntele.. ce facem? Privim in jos.. Privim in sus… Ne bucuram pt ca am reusit… si ne intristam in acelasi timp fiindca in clipa imediat urmatoare ne dam seama ca trebuie sa coboram… ce bine ar fi sa putem ramane pe Munte… clipa aceea sa fie vesnica… sa inghete timpul in loc… pentru eternitate… sa ramanem pe Munte…

Leave a Reply

