Cand Dumnezeu era mai jos

 

Am plans si am ras din tot sufletul…Am asistat la oprirea timpului in loc, ba chiar am avut impresia ca a si luat-o indarat…Tudor Gheorghe spunea ca s-a zbatut, acum cand Dumnezeu e sus, sus rau de tot, sa inteleaga de ce nu mai are ochi sa ne vada ca atunci cand in trecut Dumnezeu era mai jos si ne mai vedea si pe noi cand eram necajiti…

 

…un cantec de-al lui ce-mi picura in auz de cateva zile bune si care imi umple sufletul si primavara de parfumul florilor de salcam…

Salcâmii
 
Au innebunit salcamii
De atata primavara,
Umbla despuiati prin ceruri
Cu tot sufletu-n afara

Si l-au scos de dimineata
Alb si incarcat de roua
Cu miresme tari de ceruri
Smulse dintr-o taina noua

Au innebunit salcamii
Si cu boala lor odata
S-a-ntamplat ceva imi pare
Si cu lumea asta toata

Pasarile aiurite
Isi scot sufletul din ele
Pribegind de doruri multe
Calatoare printre stele

S-a-mbatat padurea verde
Nu mai e asa de calma,
Tine luna lunguiata
Ca pe-o inima in palma

Nu-mi vezi sufletul cum iese
In haotice cuvinte,
Au innebunit salcamii
Si tu vrei sa fiu cuminte?

Leave a Reply

