Paler n-a murit

“Octavian Paler s-a stins din viata”……cum sa se stinga cand de abia de acum cateva zile s-a aprins scanteia in sufletul meu?…….Ce ironie, cum sa moara exact in ziua in care i-am terminat de citit autobiografia?…”Autoportret intr-o oglinda sparta”…si eseul “Avem timp”, ei bine, acum el nu mai are sau dimpotriva, are tot timpul din lume….Dummnezeu sa-l odihneasca…

nu plangeti.paler
n-a murit doar
mai da o raita prin noi
…si se intoarce…

UCIDEREA ZEILOR
“Am crezut ca umplandu-mi palmele cu nisip ii voi renaste in mine pe zei, adica nepasarea lor, pentru ca de acest curaj am nevoie. Uitand cuvantul «suferinta» nu inseamna ca voi reusi sa devin nepasator. Am dreptul macar sa zic ca nu zeii m-au parasit pe mine, ci eu i-am izgonit” – Octavian Paler, “Mitologii subiective”

One thought on “Paler n-a murit

  1. Delya says:

    si mie imi placea foarte mult omul asta..mai ales eseul “avem timp”(e pe blogul meu)..oricum..important e ca a lasat ceva in urma..si inca mai ai multe din scrierile lui de descoperit..

Leave a Reply

